Öppna dina trötta ögon och släpp ut det!

Det här har växt i mig så länge nu - regnmoln brukade jaga mig och nu jagar jag morgonen längs avenyn. Du var full och jag var full i aprilsolen, du är den sortens pojke jag gillar för du är tom och jag är tom. Och han sa:
Egentligen är du inte kär i mig, och egentligen är det okej med mig. Jag blir aldrig kär i nån, sånt där är slöseri med tid, men då slösar vi bort våra liv. Och jag tänker alltid på dig i april...

Ge mig en kyss innan du går, att bygga en dröm på. En kyss innan du går, en kyss att bygga en dröm på.
Egentligen älskar du inte mig, och egentligen är det okej med mig. För jag älskar ingen alls, sånt där är slöseri med tid... Och jag var ingen, du var aprilhimlen. Och som jag minns den... Och som jag minns dig...

Och jag hoppas att du kan se mig nu.
Jag hoppas att du hör mig nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0